Wednesday, December 30, 2009

12 dec - underbar dag

lördag den 12 dec var en innehållsrik dag, jag sjön i st: laurentii kyrkan i söderköping, en kanon julkonset med en riktigt grym kör, och den här dagen, för 10 år se hade min andliga fader, abuna josef dag blivit prästvigd, så idag var hans 10 års dag som präst vilket även firades, jag kunde dock inte närvara då jag var i söderköping och sjöng, men Abuna Josef är en av de underbaraste människan på den här planeten, utan hans vägledning hade jag säkert vandrat på helt andra vägar idag. Inte nog med det så föddes en liten underbar flicka den dagen, dotter till en mycket nära vän till mig madlin kurt, maryam fick hon heta, ett mirakel, grattis så mkt min underbara vän och syster i Kristus. sist men inte minst så uppenbarade sig jungfru maria i Egypten där här dagen, helt otroligt, ytterligare ett mirakel. här kommer ett litet smakprov av konserten, jag sjunger silent nigth solo hope you'll enjoy it.

1 comment:

... said...

Jalla blogga vad är det här... iiiift. man måste tvinga människan!