Monday, November 9, 2009

Min nya mikro

Hehe jag gjorde en liten rolig upptäckt idag på morgonen, jag insåg att det va roligt när jag slutförde min gärning. jo så här började dagen.
* jag låg lite efter med plugget så jag vaknade halv 8 för att plugga i ca 2 timmar (lektionen började 10). medan jag plugga insåg jag att jag var hungrig så jag tog fram 2 knäckrbröd, ( husman- det billigaste o godaste alternativet) smör och ost för att kombinera en god frukost.
* Jag tog även fram mjölk och oboy och blanda ihopp en kall chokladdryck, mums:-).

När jag åt klart insåg jag att jag inte blev så mätt. Jag kom på att jag hade långfranska i frysen men jag har ju ingen mikro för att tina upp brödet, och tills att jag värmer upp ugnen kommer jag tappa aptiten för att det kommer ta år (inget tålamod på morgonen), hmm vad ska linda hitta på då?? jag tittade omkring i min lägenhet (18 kvm, vissa kallar den för ett rum) och då såg jag min nya lilla fön. Då lyste plötsligt en lampa upp över mitt huvve, jag satte igång fönen och fönade upp min brödskiva, o guess what? det fungeraa den blev varmm på nolltid, vem behöver en mikro när man har en fön, skivan blev även lite rostad, och där satt jag i min lya och åt varm och halvknaprig långfranska med ost och drack oboy. hihihih

3 comments:

... said...

Om den där fönen kan värma upp bröd, tänk på vad den kommer göra med ditt hår :S

Men det var ett genialiskt ideeee.... sök patent snaaabt hehe =)

Linda Yousef said...

hahahahahahahahah aaa ska söka så klart haha dom kommer skratta åt mig på PRV. nee men de va en roli grey bara. och ideen har utvecklats. jenny min kusin va här i igår och vi åt glass och så sa hon : glassen skulle vara godare om den va smält, då titta ja på min fön, ja bah använd fönen hahahaha, vf inte le:p mindre strålning än micro

... said...

HAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA,, asså den där fönen är farlig!